• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tankinimo mašinos darbo režimu ir parametru įtaka grunto stiprumui

Thumbnail
View/Open
transportas-lt-009-013.pdf (378.2Kb)
Date
2012
Author
Navikas, Deividas
Bartulis, Vilius
Metadata
Show full item record
Abstract
Natūrinėmis sąlygomis eksperimentiškai tirta volo darbo režimo (vibruojant ir nevibruojant) ir sąveikos su gruntu parametrų (darbinio greičio ir virpesių dažnio) įtaka tankinamo kelio atkarpos grunto stiprumui. Apžvelgti eksperimentiniai ir teoriniai kitų autorių darbai. Bandymo keičiant tankinimo poveikio parametrus metu statine sija „Strassentest“, naudojant 300 mm skersmens plokštę, buvo matuojama kelio paviršiaus deformacija ir jos pagrindu skaičiuojamas grunto deformacijos modulis. Bandymui pasirinktas trečios kategorijos krašto kelias, kurio 30 cm storio pagrindo sluoksnis formuojamas iš 0/45 tipo žvyro mišinio. Tyrimas parodė, kad geriausi rezultatai pasiekiami, kai tankinama kombinuotai: pirmi 5 važiavimai atlikti vibruojant 35 Hz dažniu, o kiti 4 – voluojant be vibracijos.
Issue date (year)
2012
Author
Navikas, Deividas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157236
Collections
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister