• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tankinimo mašinos darbo režimu ir parametru įtaka grunto stiprumui

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
transportas-lt-009-013.pdf (378.2Kb)
Data
2012
Autorius
Navikas, Deividas
Bartulis, Vilius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Natūrinėmis sąlygomis eksperimentiškai tirta volo darbo režimo (vibruojant ir nevibruojant) ir sąveikos su gruntu parametrų (darbinio greičio ir virpesių dažnio) įtaka tankinamo kelio atkarpos grunto stiprumui. Apžvelgti eksperimentiniai ir teoriniai kitų autorių darbai. Bandymo keičiant tankinimo poveikio parametrus metu statine sija „Strassentest“, naudojant 300 mm skersmens plokštę, buvo matuojama kelio paviršiaus deformacija ir jos pagrindu skaičiuojamas grunto deformacijos modulis. Bandymui pasirinktas trečios kategorijos krašto kelias, kurio 30 cm storio pagrindo sluoksnis formuojamas iš 0/45 tipo žvyro mišinio. Tyrimas parodė, kad geriausi rezultatai pasiekiami, kai tankinama kombinuotai: pirmi 5 važiavimai atlikti vibruojant 35 Hz dažniu, o kiti 4 – voluojant be vibracijos.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Navikas, Deividas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157236
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis