Now showing items 1-16 of 16

    • Aviakompanijų veiklos plėtros valdymo sprendimų įvairovės analizė 

      Ivaškaitė, Monika; Jezerskė, Živilė (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Aviacijos industrija – neatsiejama šių dienų visuomenės gyvenime. Dažnai aviacija susiduria su neįtikėtinai daug iššūkių: pasaulinė pandemija, ekonomikos kaita, teroristiniai išpuoliai. Straipsnyje analizuojami vadybos ...
    • Business model development in data-driven start-ups 

      Mikiška, Kipras; Radzevičienė, Asta (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Within the last decade, the business environment has drastically changed due to a series of techno logical innovations, that inspire the current generation of entrepreneurs to empower digitalization in the pursuit of ...
    • Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija 

      Skvarciany, Viktorija; Vitkauskaitė-Duoblienė, Marina; Vilnius Gediminas Technical University; Vilniaus Gedimino technikos universitetas; Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management; Finansų inžinerijos katedra / Department of Financial Engineering; Ekonomikos inžinerijos katedra / Department of Economics Engineering; Verslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurship; Vadybos katedra / Department of Management (2023)
      Konferencijoje dalyvavo Verslo vadybos fakulteto bakalaurantai, magistrantai ir doktorantai, kurie pristatė savo mokslinių tyrimų rezultatus. Nagrinėjamos temos apėmė ekonomikos augimo ir darnios plėtros vertinimo, verslo ...
    • Ekonominės ir konkurencinės aplinkos poveikis vartotojų aptarnavimo sektoriaus gerinimui 

      Panasevič, Karina; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Vienas pagrindinių organizacijos siekių – lojalių vartotojų gausa, o tam turi įtaką vartotojų aptarnavimas. Varto tojų aptarnavimas – itin paplitusi tema ne tik internetinėje erdvėje ir mokslinėje literatūroje, bet ir ...
    • ES šalių darnios plėtros vertinimas ES žaliojo kurso kontekste 

      Tursienė, Indrė; Oželienė, Danguolė (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      a. Klimato kaita yra viena iš didžiausių pasaulio problemų. Europos Komisija 2019 m. priėmė Europos žaliąjį kursą (EŽK), kuriame numatytas tikslas – iki 2050 m. Europa turi tapti klimatui neutraliu žemynu. EŽK paliečia ...
    • Integruotos rinkodaros komunikacijos poveikio vartotojų elgsenai vertinimo modelis 

      Jasiukonytė, Klaudija; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Straipsnyje analizuojama, kaip įvertinti skirtingų integruotos rinkodaros komunikacijos priemonių poveikį vartotojų elgsenai. Tai yra svarbu norint išsiaiškinti, kurios priemonės yra efektyviausios. Straipsnio tikslas – ...
    • Marketingas ir elektroninė prekyba Lietuvoje 

      Kuvykova, Kamilė; Peleckienė, Valentina (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Augantis žmonių, apsipirkinėjančių internetu, skaičius priverčia verslus ir įmones, siekiančius užimti kuo didesnę rinkos dalį, imtis naujų įrankių ir keisti savo įpročius. Šiais inovatyvių technologijų laikais vien tik ...
    • Organizacinių pokyčių valdymo sėkmės veiksnių svarbos vertinimas 

      Petrauskaitė-Jocienė, Vaida; Korsakienė, Renata (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Organizacijos ir darbuotojai nuolat susiduria ir turi prisitaikyti prie aplinkos, darbo sąlygų, technologinių pokyčių, dėl to organizacinių pokyčių valdymas tampa aktualia tema. Organizaciniai pokyčiai apima sudėtingus, ...
    • Oro linijų bendrovių sprendimų, skirtų veiklai tęsti, įvairovė siekiant prisitaikyti prie neapibrėžtos aplinkos 

      Čičiurkaitė, Agata; Jezerskė, Živilė (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Aviacijos sektoriui veiklos tęstinumo palaikymas yra ekonominė būtinybė. Oro bendrovės yra orientuotos į nenu matytas situacijas, be to, susidurdamos su įvairios kilmės sutrikimais, jos priima sprendimus, kurių įgyvendinimas ...
    • Pilotų e. mokymo platformų pasirinkimo kriterijų modelis 

      Lobanova, Liudmila; Čiupailaitė, Renalda (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Aviacijos sektorius pasaulyje yra sparčiai augantis, besikeičiantis kaip ir kiekviena veiklos sritis, žengianti tobulėjimo link atsidavusių šiai sričiai kompetentingų žmonių dėka. Tai matoma stebint vien paskutinius kele ...
    • Prekybos internetu paslaugų teikimo tendencijos 

      Radavičius, Tomas; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Straipsnyje yra nagrinėjamos prekybos internetu paslaugų teikimo tendencijos. Patyrusi stiprų augimo šuolį koronaviruso pandemijos metu internetinė prekyba tapo viena iš sparčiausiai augančių pramonės šakų. Norint pradėti ...
    • Rizikos kapitalo įmonių darbuotojų motyvavimo priemonės 

      Dudėnaitė, Karolina; Radzevičienė, Asta (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Kapitalo įmonių poreikis pritraukti vis daugiau talentų, turinčių didelę ir specializuotą patirtį bei tam tikras asmenines savybes, nuolat auga. Tačiau joms tenka konkuruoti ne tik su didele įvairove finansų valdymo pa ...
    • Tarptautinio verslo plėtros aspektai aviatorių mokymo / rengimo srityje 

      Markevičius, Ernestas; Meidutė-Kavaliauskienė, Ieva (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Tinkama verslo strategija aviacijos sektoriuje užtikrina ne tik sėkmingą įmonių veiklą, bet ir suteikia galimybę išplėsti ją pelninga kryptimi. Šio straipsnio tikslas – išanalizuoti pilotų mokymo įstaigų sritį ir jų ...
    • Technologijų taikymo tvariam išteklių naudojimui analizė 

      Byčenkaitė, Gintarė; Burinskienė, Aurelija (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Inovatyvios technologijos gali labai prisidėti prie klimatui neutralių, ekonominių ir socialinių tvarumo formų. Tvarios praktikos įgyvendinimas gali pagerinti tiek organizacijų, tiek aplinkos gyvenimo kokybę. Yra daugybė ...
    • Teorinis mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo modelis prekės ženklo žinomumui didinti 

      Knystautas, Dovydas; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Šiandieniame verslo pasaulyje didėjant klientų lūkesčiams ir tobulėjant rinkodaros technologijoms, perė jimas prie personalizuotos rinkodaros tampa labai svarbus aspektas prekės ženklams. Mobilioji rinkodara vis sparčiau ...
    • Viešojo sektoriaus darbuotojų įsitraukimo į organizacijų veiklas skatinamųjų veiksnių vertinimas 

      Macijauskienė, Eglė; Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima (Ekonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2023)
      Darbuotojų įsitraukimas į organizacijų veiklas atspindi gerovės būseną organizacijose. Kuo didesnis dar buotojų įsitraukimas, tuo daugiau efektyvumo veikloje, o tai sėkmės garantas. Viešasis sektorius pastaruoju metu išgy ...