• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategic orientations of negotiators rhetoric in business negotiations

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
08_8th_BM_2014-017.pdf (174.1Kb)
Data
2014
Autorius
Peleckis, Kęstutis
Peleckienė, Valentina
Peleckis, Kęstutis
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Strategic planning of negotiations’ speech requires avoiding coincidences and choosing the most appropriate means to achieve negotiator’s objectives. Implementation of the strategic orientation is linked to various aspects of language. The negotiating, namely, public speaking is seen as a strategic process, which comprises an understanding of the context, the deliberate behaviour and a plan how to achieve negotiator’s objectives. In the process of negotiation the negotiators are developing commonly significant relationships; their thoughts, opinions, attitudes and values are tested, adapted and developed through interactions. The negotiators attitudes toward different values vary significantly. Hence, some aspects and facts may be more important or significant for one negotiator than for another; his attitudes may determine how the statements are interpreted and understood.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Peleckis, Kęstutis
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154373
Kolekcijos
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014” [110]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis