• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Planning actions of new service technology creating

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
071_8th_BM_2014-058.pdf (187.9Kb)
Data
2014
Autorius
Drejeris, Rolandas
Tunčikienė, Živilė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Many business companies attempt to create new service and make use of new technologies in order to better satisfy customers’ needs. Regrettably, realization of these actions is often wrongly planned; systematically unsubstantiated, so unproductive expenditure does not produce the expected re- sult. On summarizing the information presented in a wide spectrum of scientific and special literature and after assessing it from the perspective of logical adaptability and systemic approach, a procedural model of new service technology planning is presented. The model consists of the following key components: assessment of the market demand, selection of appropriate resources, choice of suitable procedures, plan- ning of quality and standardization of procedures. The article discusses the content of the components and their sequence. Application of the suggested model will allow businesses to be consistent in technology planning of new service and increase the likelihood of their success.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Drejeris, Rolandas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154545
Kolekcijos
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014” [110]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis