• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The influence of international cooperation on furniture manufacture's sector's loyalty to logistics service provider

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
089_8th_BM_2014-090.pdf (429.0Kb)
Data
2014
Autorius
Meidutė-Kavaliauskienė, Ieva
Rupulevičienė, Eglė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The paper deals with cooperation between business to business sector, its importance, necessity and the key elements that influence the success of the partnership. Also examined and the importance of the loyalty to business partner. Based on the scientific literature analysis, the model is presented. It reflects the key relationships between cooperation and loyalty. Also there are raised the hypothesis about relations between elements. Based on questionnaire survey, a study among Lithuanian furniture manufacturing companies was done in purpose to substantiate or refute the original claims. The results was calculated with SPSS software, using the correlation and regression analyzes. The key elements, that influences cooperation between the furniture manufacturing companies and logistics providers was identified. As well as the elements that influence the logistics service loyalty.
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154560
Kolekcijos
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014” [110]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis