Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorZemlickienė, Vaida
dc.date.accessioned2024-10-08T10:20:08Z
dc.date.available2024-10-08T10:20:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn9786094570155en_US
dc.identifier.issn2029-7963en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155037
dc.description.abstractMoksliniai tyrimai skatina naujų technologijų ir inovacijų atsiradimą, prisideda prie aukštos pridėtinės vertės kūrimo, daro įtaką šalies ekonominiam augimui. Mokslinių tyrimų komercializavimo pagalba, idėjos tampa produktais, kurie suranda naujus problemų sprendimo būdus, sunaikina egzistuojančias, transformuoja senas ar sukuria naujas rinkas. Šiame darbe išnagrinėta mokslinių tyrimų komercializavimo samprata bei procesas, išskiriant reikšmingiausius šio proceso etapus, palygintos įvairių autorių nuomonės, mokslinių tyrimų komercializavimo metodų atţvilgiu, kurie mokslinėje bei praktinėje literatūroje suprantami ir įvardinami skirtingai. Taip pat šiame straipsnyje išanalizuotos pasaulinės mokslinių tyrimų komercializavimo metodų tendencijos bei mokslinių tyrimų komercializavimo situacija Lietuvoje.en_US
dc.description.abstractResearch promotes the emergence of new technologies and innovation, contributes to the high added value development, influences the economic growth of the country. Commercialization of research assists ideas to become products, which discovers new ways of solving problems, destroys existent, transforms old or creates new markets. This paper discuss the concept of commercialization of research and the process, highlighting the most significant stages in the process, compares authors views by consideration of methods of commercialization of research, analyzes global trends in commercialization of research and the situation in Lithuania.en_US
dc.format.extent13 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154823en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/cbme.vgtu.lt/public_html/index.php/cbme/cbme_2011/paper/view/29en_US
dc.subjectmoksliniai tyrimaien_US
dc.subjectišradimaien_US
dc.subjectintelektinė nuosavybėen_US
dc.subjectmokslinių tyrimų komercializavimasen_US
dc.subjectkomercializavimo procesasen_US
dc.subjectkomercializavimo metodaien_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectinventionen_US
dc.subjectintellectual propertyen_US
dc.subjectcommercialization of researchen_US
dc.subjectprocess of commercializationen_US
dc.subjectmethods of commercializationen_US
dc.subjectintellectual property protectionen_US
dc.titleMokslinių tyrimų komercializavimo metodaien_US
dc.title.alternativeCommercialization methods of researchen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2011-11-17
dcterms.references18en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleInternational Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/cibme.2011.23en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą