• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Socialinio kapitalo matavimo problematika

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2012.02.pdf (232.4Kb)
Data
2012
Autorius
Bytautė, Sigita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Socialinis kapitalas yra sudėtingas reiškinys, apimantis tokias dimensijas kaip socialiniai tinklai, pasitikėjimas ir socialinės normos. Siekiant įvertinti kiekvienos iš dimensijų daugiareikšmiškumą kyla sunkumų, kadangi iki šiol nėra vieno, universalaus socialinio kapitalo sąvokos apibrėţimo ir unikalaus, pagrindinio matavimo metodo, kuris galėtų būti naudojamas empiriniuose tyrimuose. Darbe pateikiamas įvadas į socialinio kapitalo sąvoką, apţvelgiamos svarbesnės kiekybinės, kokybinės ir palyginamosios socialinio kapitalo studijos, identifikuojamos socialinio kapitalo matavimo problemos. Straipsnyje naudoti sisteminės literatūros analizės, palyginimo ir apibendrinimo metodai.
 
In this article is aimed to examine the concept of social capital as an economic category and highlight problems of measurement of social capital. The methods of the article are the systematic analysis of literature, comparison and generalization. Author concludes that social capital is a complex phenomenon that includes the following three dimensions: social networks, trust and social norms. Difficulties arise evaluating each of the dimensions and as yet there is no single, universal definition of social capital, which could be used in empirical studies
 
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Bytautė, Sigita
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155680
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012) [35]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis