• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Įmonių veiklos diversifikacijos problemos

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2012.30.pdf (260.9Kb)
Data
2012
Autorius
Šimkūnaitė, Jolita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje apžvelgiamos įmonių veiklos diversifikacijos, kaip plėtros strategijos, galimybės ir problemos. Aprašomos trys pagrindinės įmonės veiklos diversifikavimo formos – tai susijusi, nesusijusi ir dalinai susijusi diversifikacija. Palyginamos įvairios mokslininkų pasiūlytos diversifikacijos matavimo galimybės. Suformuluoti anksčiau pasiūlytų diversifikacijos matavimo būdų tokie trūkumai: nėra apibrėžti aiškūs klasifikatoriai, atskiriantys vieną įmonių klasę nuo kitos, todėl gaunamas tik intervalinis, diskretinis, o ne tolydinis matavimas; susijusios diversifikacijos matų negalima sujungti su nesusijusios diversifikacijos matais; skaičiavimo būdai neatsižvelgia į esamą rinkos situaciją, o tai, kaip parodė negausūs tyrimai, yra glaudžiai susiję.
 
This article investigates the issue of diversification as a development strategy, its’ opportunities and problems. There is described the three core business diversification forms – related, unrelated and related-linked diversification. Various methods of measuring diversification given by different authors are compared. Author of the article formulates main problems of earlier proposed diversification measuring techniques: there is no clear classifiers, which separate companies one class from another, this causes only interval, discrete, not continuous measurement; related diversification may not be combined with measures of unrelated diversification; methods of calculation does not take into account current market situation, which is, as studies proved, are closely related.
 
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Šimkūnaitė, Jolita
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155746
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012) [35]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis