Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŠimkūnaitė, Jolita
dc.date.accessioned2024-11-19T11:56:46Z
dc.date.available2024-11-19T11:56:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155746
dc.description.abstractStraipsnyje apžvelgiamos įmonių veiklos diversifikacijos, kaip plėtros strategijos, galimybės ir problemos. Aprašomos trys pagrindinės įmonės veiklos diversifikavimo formos – tai susijusi, nesusijusi ir dalinai susijusi diversifikacija. Palyginamos įvairios mokslininkų pasiūlytos diversifikacijos matavimo galimybės. Suformuluoti anksčiau pasiūlytų diversifikacijos matavimo būdų tokie trūkumai: nėra apibrėžti aiškūs klasifikatoriai, atskiriantys vieną įmonių klasę nuo kitos, todėl gaunamas tik intervalinis, diskretinis, o ne tolydinis matavimas; susijusios diversifikacijos matų negalima sujungti su nesusijusios diversifikacijos matais; skaičiavimo būdai neatsižvelgia į esamą rinkos situaciją, o tai, kaip parodė negausūs tyrimai, yra glaudžiai susiję.en_US
dc.description.abstractThis article investigates the issue of diversification as a development strategy, its’ opportunities and problems. There is described the three core business diversification forms – related, unrelated and related-linked diversification. Various methods of measuring diversification given by different authors are compared. Author of the article formulates main problems of earlier proposed diversification measuring techniques: there is no clear classifiers, which separate companies one class from another, this causes only interval, discrete, not continuous measurement; related diversification may not be combined with measures of unrelated diversification; methods of calculation does not take into account current market situation, which is, as studies proved, are closely related.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/33en_US
dc.subjectįmonių veiklos strategijaen_US
dc.subjectįmonių diversifikacijaen_US
dc.subjectįmonių plėtraen_US
dc.subjectdiversifikacijos matavimo būdaien_US
dc.subjectrinkaen_US
dc.subjectcorporate business strategyen_US
dc.subjectbusiness diversificationen_US
dc.subjectsustainable developmenten_US
dc.subjectdiversification measuring methodsen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.titleĮmonių veiklos diversifikacijos problemosen_US
dc.title.alternativeProblems of business diversicationen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references28en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą