• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pardavimų skatinimo priemonių pasirinkimas inžinerinės įrangos pardavimo įmonėse

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
verslas.0010.pdf (412.2Kb)
Data
2013
Autorius
Palevičius, Marius
Drejeris, Rolandas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje teoriniu lygmeniu nagrinėjami pardavimų vadovo, pardavimų vadybininko ir bendrai pardavimo įmonės strategijos ir priemonės norint skatinti pardavimus. Pateikiami autorių aprašymai pritaikant pavyzdžiais pardavimų skatinimą inžinerinės įrangos pardavimo įmonei. Analizės rezultatuose pateikiama apibendrinta informacija veiksmams, kurie padeda skatinti pardavimus inžinerinės įrangos pardavimo įmonėse.
 
In the article literature about sales promotion is analysed in the theoretical level to know how to improve sales of the company. The analysis is done for the sales director, for the sales manager and for the all sales company adapting the results for the engineering equipment sales company. In the results summarised information is presented to know actions, witch helps to im-prove sales of the engineering equipment
 
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Palevičius, Marius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155754
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013) [20]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis