• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Opportunities of competitiveness of a latecomer university

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
verslas.0004.pdf (335.1Kb)
Data
2013
Autorius
Girdzijauskaitė, Eglė
Radzevičienė, Asta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Higher education institutions have been experiencing the pressure of a dynamic and strongly competitive environment for the last decade. Great challenges arise in particular for the universities that have entered education market later than matured rivals. Considering the lack of research on organisation behaviour applied to higher education institutions (HEIs) in a situation when an institution is establishing its profile in international higher education area. This paper analyses existing theory on latecomer firms, in order to find parallel solutions in international business which could be relevant and applicable in higher education context. The aim of this paper is to discuss a concept of a latecomer university and describe the ways of latecomers to compete in International market of education, nevertheless, the situation when HEI is establishing its profile internationally is not explored in research.
 
Aukštojo mokslo institucijos paskutiniuoju dešimtmečiu veikia itin dinamiškoje ir konkurencingoje aplinkoje. Didžiausi iššūkiai iškyla universitetams patekusiems į vietos ir tarptautinę švietimo rinką vėliau nei konkurentai. Situacija, kai aukštoji mokykla, įžengusi į rinką vėliau nei konkurentai, siekia pozicionuoti tarptautiniu mastu, - netirtas objektas mokslinių tyrimų srityje. Šiame straipsnyje analizuojama įmonių naujokių konkurencingumo teorija ir ieškoma paralelių sprendimų perkeliamų į aukštojo mokslo kontekstą. Darbo tikslas - išanalizuoti naujai įėjusio į rinką universiteto galimybes, rasti adekvačius elgsenos modelius, siekiant konkuruoti tarptautinėje rinkoje.
 
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Girdzijauskaitė, Eglė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155784
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013) [20]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis