Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorGirdzijauskaitė, Eglė
dc.contributor.authorRadzevičienė, Asta
dc.date.accessioned2024-11-20T11:27:18Z
dc.date.available2024-11-20T11:27:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155784
dc.description.abstractHigher education institutions have been experiencing the pressure of a dynamic and strongly competitive environment for the last decade. Great challenges arise in particular for the universities that have entered education market later than matured rivals. Considering the lack of research on organisation behaviour applied to higher education institutions (HEIs) in a situation when an institution is establishing its profile in international higher education area. This paper analyses existing theory on latecomer firms, in order to find parallel solutions in international business which could be relevant and applicable in higher education context. The aim of this paper is to discuss a concept of a latecomer university and describe the ways of latecomers to compete in International market of education, nevertheless, the situation when HEI is establishing its profile internationally is not explored in research.en_US
dc.description.abstractAukštojo mokslo institucijos paskutiniuoju dešimtmečiu veikia itin dinamiškoje ir konkurencingoje aplinkoje. Didžiausi iššūkiai iškyla universitetams patekusiems į vietos ir tarptautinę švietimo rinką vėliau nei konkurentai. Situacija, kai aukštoji mokykla, įžengusi į rinką vėliau nei konkurentai, siekia pozicionuoti tarptautiniu mastu, - netirtas objektas mokslinių tyrimų srityje. Šiame straipsnyje analizuojama įmonių naujokių konkurencingumo teorija ir ieškoma paralelių sprendimų perkeliamų į aukštojo mokslo kontekstą. Darbo tikslas - išanalizuoti naujai įėjusio į rinką universiteto galimybes, rasti adekvačius elgsenos modelius, siekiant konkuruoti tarptautinėje rinkoje.en_US
dc.format.extent5 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155699en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2013/paper/view/64en_US
dc.subjectlatecomer universityen_US
dc.subjectcompetitiveness of latecomer firmsen_US
dc.subjectcatch-up strategyen_US
dc.subjectLLL (linkage, leverage, learning) strategyen_US
dc.subjectaukštojo mokslo institucijosen_US
dc.subjectįmonių naujokių konkurencingumaen_US
dc.subjectatotrūkio mažinimo strategijaen_US
dc.subjectLLL algoritmas (angl. linkage, leverage, learning)en_US
dc.titleOpportunities of competitiveness of a latecomer universityen_US
dc.title.alternativeNaujai įėjusių į švietimo rinką universitetų konkurencingumo galimybėsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2013-02-07
dcterms.references21en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą