E. verslui įtaką darantys veiksniai
Abstract
Internetinės technologijos sparčiai integruojasi į visas kasdienio gyvenimo sritis. Verslas tampa neatsiejamas nuo technologijų ir interneto. Įmonės diegia elektroninį verslo modelius, savo prekes ir paslaugas parduoda internetu. Elektroninis verslas yra priklausomas nuo išorinių ir vidinių verslo aplinkų ir technologinių, politinių, teisinių, ekonominių, kultūrinių ir kitokių veiksnių. Elektroninėje komercijoje šalia kitų veiksnių svarbi vartotojų sprendimų įtaka. Vartotojų elgsena elektroninėje erdvėje apibrėžiama skirtingais modeliais. Vartotojų elgsenai įtaką darantys veiksniai grupuojami į asmeninius, situacinius, netiesioginės ir tiesioginės įtakos veiksnius. Taip pat vartotojų sprendimai priklauso nuo skirtingų socialinių, ekonominių, politinių, kultūrinių, psichologinių veiksnių. Internet technology is integrated into all areas of daily life. Business is becoming an integral part of technology and the Internet. Companies are adopting e-business, its products and services are offered online. E-business is dependent on the internal and external business environments and the technological, political, legal, economic, cultural, and other factors. In addition, electronic commerce is influenced by consumers' decisions. Consumer behavior in cyberspace is defined in different models. Consumer behavior influencing factors are grouped into personal, situational, indirect and direct influences. Also, consumer decisions depend on the different social, economic, political, cultural and psychological factors.