• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E. verslui įtaką darantys veiksniai

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
verslas.0003.pdf (446.9Kb)
Data
2013
Autorius
Čiurlytė, Elena
Pabedinskaitė, Arnoldina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Internetinės technologijos sparčiai integruojasi į visas kasdienio gyvenimo sritis. Verslas tampa neatsiejamas nuo technologijų ir interneto. Įmonės diegia elektroninį verslo modelius, savo prekes ir paslaugas parduoda internetu. Elektroninis verslas yra priklausomas nuo išorinių ir vidinių verslo aplinkų ir technologinių, politinių, teisinių, ekonominių, kultūrinių ir kitokių veiksnių. Elektroninėje komercijoje šalia kitų veiksnių svarbi vartotojų sprendimų įtaka. Vartotojų elgsena elektroninėje erdvėje apibrėžiama skirtingais modeliais. Vartotojų elgsenai įtaką darantys veiksniai grupuojami į asmeninius, situacinius, netiesioginės ir tiesioginės įtakos veiksnius. Taip pat vartotojų sprendimai priklauso nuo skirtingų socialinių, ekonominių, politinių, kultūrinių, psichologinių veiksnių.
 
Internet technology is integrated into all areas of daily life. Business is becoming an integral part of technology and the Internet. Companies are adopting e-business, its products and services are offered online. E-business is dependent on the internal and external business environments and the technological, political, legal, economic, cultural, and other factors. In addition, electronic commerce is influenced by consumers' decisions. Consumer behavior in cyberspace is defined in different models. Consumer behavior influencing factors are grouped into personal, situational, indirect and direct influences. Also, consumer decisions depend on the different social, economic, political, cultural and psychological factors.
 
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Čiurlytė, Elena
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155787
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2013) / 16th Conference "Business in XXI Century" (2013) [20]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis