Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorČiurlytė, Elena
dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina
dc.date.accessioned2024-11-20T11:30:03Z
dc.date.available2024-11-20T11:30:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155787
dc.description.abstractInternetinės technologijos sparčiai integruojasi į visas kasdienio gyvenimo sritis. Verslas tampa neatsiejamas nuo technologijų ir interneto. Įmonės diegia elektroninį verslo modelius, savo prekes ir paslaugas parduoda internetu. Elektroninis verslas yra priklausomas nuo išorinių ir vidinių verslo aplinkų ir technologinių, politinių, teisinių, ekonominių, kultūrinių ir kitokių veiksnių. Elektroninėje komercijoje šalia kitų veiksnių svarbi vartotojų sprendimų įtaka. Vartotojų elgsena elektroninėje erdvėje apibrėžiama skirtingais modeliais. Vartotojų elgsenai įtaką darantys veiksniai grupuojami į asmeninius, situacinius, netiesioginės ir tiesioginės įtakos veiksnius. Taip pat vartotojų sprendimai priklauso nuo skirtingų socialinių, ekonominių, politinių, kultūrinių, psichologinių veiksnių.en_US
dc.description.abstractInternet technology is integrated into all areas of daily life. Business is becoming an integral part of technology and the Internet. Companies are adopting e-business, its products and services are offered online. E-business is dependent on the internal and external business environments and the technological, political, legal, economic, cultural, and other factors. In addition, electronic commerce is influenced by consumers' decisions. Consumer behavior in cyberspace is defined in different models. Consumer behavior influencing factors are grouped into personal, situational, indirect and direct influences. Also, consumer decisions depend on the different social, economic, political, cultural and psychological factors.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155699en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2013/paper/view/63en_US
dc.subjectelektroninis verslasen_US
dc.subjectelektroninė komercijaen_US
dc.subjectvartotojų elgsenaen_US
dc.subjectįtaką darantys veiksniaien_US
dc.subjecte-businessen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectinfluencing factorsen_US
dc.titleE. verslui įtaką darantys veiksniaien_US
dc.title.alternativeFactors influencing e-businessen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2013-02-07
dcterms.references31en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą