• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strateginių alternatyvų vertinimas UAB "Meranti" pavyzdžiu

Thumbnail
Date
2015
Author
Barysas, Dainius
Metadata
Show full item record
Abstract
Šiandieninėje, dinamiškoje ir nuolat kintančioje aplinkoje ne tik iškyla nauji iššūkiai, bet ir atsiveria naujos galimybės. Iššūkių įveikimas ir naujų galimybių pastebėjimas yra vartai į sėkmingą verslą. Tačiau tam, kad žengti pro tuos vartus, reikia mokėti pasirinkti tinkamą veikimo kryptį - strategiją. Verslo įmonei kasdien reikia spręsti klausimus susijusius su konkurencija, vartotojais, darbuotojų kvalifikacija, tiekiamų medžiagų kokybe ir kaina, gamybos trukme ir t.t. Kokią strategiją pasirinkti, kuri strateginė alternatyva geriausia, kodėl geriausia? Organizacijos siekdamos efektyviai dirbti, kuria veiklos strategijas, kurios padeda valdyti situaciją rinkoje ar prisitaikyti prie rinkoje susidariusių sąlygų. Efektyvios strategijos leidžia įmonei susieti ir suderinti įvairius veiksmus į visumą ir taip sukurti daugiau pridėtinės vertės, kuri gali pasireikšti per rinkos dalies išlaikymą, geresnį vartotojų aptarnavimą, verslo stabilumą, pelną. Strategijos parengimas leidžia, kai kuriais atvejais priverčia, įmonių vadovybę geriau pažinti organizaciją ir ją supančią aplinką. Ruošiant strategiją vienas iš labai svarbių etapų yra tinkamiausios strateginės alternatyvos pasirinkimas ir pagrindimas.
Issue date (year)
2015
Author
Barysas, Dainius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155919
Collections
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015) [68]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister