• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strateginių alternatyvų vertinimas UAB "Meranti" pavyzdžiu

Thumbnail
Data
2015
Autorius
Barysas, Dainius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiandieninėje, dinamiškoje ir nuolat kintančioje aplinkoje ne tik iškyla nauji iššūkiai, bet ir atsiveria naujos galimybės. Iššūkių įveikimas ir naujų galimybių pastebėjimas yra vartai į sėkmingą verslą. Tačiau tam, kad žengti pro tuos vartus, reikia mokėti pasirinkti tinkamą veikimo kryptį - strategiją. Verslo įmonei kasdien reikia spręsti klausimus susijusius su konkurencija, vartotojais, darbuotojų kvalifikacija, tiekiamų medžiagų kokybe ir kaina, gamybos trukme ir t.t. Kokią strategiją pasirinkti, kuri strateginė alternatyva geriausia, kodėl geriausia? Organizacijos siekdamos efektyviai dirbti, kuria veiklos strategijas, kurios padeda valdyti situaciją rinkoje ar prisitaikyti prie rinkoje susidariusių sąlygų. Efektyvios strategijos leidžia įmonei susieti ir suderinti įvairius veiksmus į visumą ir taip sukurti daugiau pridėtinės vertės, kuri gali pasireikšti per rinkos dalies išlaikymą, geresnį vartotojų aptarnavimą, verslo stabilumą, pelną. Strategijos parengimas leidžia, kai kuriais atvejais priverčia, įmonių vadovybę geriau pažinti organizaciją ir ją supančią aplinką. Ruošiant strategiją vienas iš labai svarbių etapų yra tinkamiausios strateginės alternatyvos pasirinkimas ir pagrindimas.
Paskelbimo data (metai)
2015
Autorius
Barysas, Dainius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155919
Kolekcijos
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015) [68]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis