Vartotojų pasitenkinimo formavimo teoriniai aspektai prekybos naftos produktais sektoriuje
Abstract
Įmonės sėkmė priklauso nuo klientų skaičiaus ir gebėjimo juos išsaugoti bei užtikrinti aukštą jų pasitenkinimo lygį. Dažniausiai vartotojų pasitenkinimą lemia aukšta prekių, paslaugų kokybė. Įmonėms, kurios prekiauja naftos produktais nėra lengva įvertinti savo vartotojų pasitenkinimą, kadangi prekyba degalais yra neapčiuopiama sritis ir vartotojas savo jėgomis kokybės išmatuoti nelabai gali. Kadangi, degalų kokybę reglamentuoja įstatymai, tai galima teigti, jog pirkėjai gauna nustatytų parametrų prekę, kuri visose įmonėse yra iš esmės panaši, todėl šioms įmonėms būtina ieškoti kitų būdų kaip užtikrinti vartotojų pasitenkinimą šiame sektoriuje. Dauguma degalinių tinklų siekdami, kad vartotojas rinktųsi jų tinklą šalia prekybos naftos produktais užsiima ir prekyba maistu, gėrimais, taip siekdami, kad vartotojas vienoje vietoje rastų viską ko jam reikia, todėl vartotojų pasitenkinimo klausimai prekybos naftos produktais sektoriuje turi būti nagrinėjami platesniame kontekste. Minėta problema lemia straipsnio aktualumą. The company's success depends on the number of customers and the ability to save them and to ensure
a high level of satisfaction. The most common consumer goods of high satisfaction levels, quality of service.
Businesses that sell oil products is not easy to assess their customer satisfaction as the sale of fuels are intangible
areas and the quality of the user's own forces can not be measured. Since the fuel quality is regulated by law it
can be said that customers receive a quality product, so they do need to look for other ways to ensure customer
satisfaction in the industry. Most oil stations networks to help users choose their next network engaged in trade
in oil products and selling of food, drink , and to the user in one place to find everything he needs and perhaps
filled gap‘s arising on consumer satisfaction namely trade in oil products sector.