• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Business Canvas“ modelio pritaikymas transporto įmonėje

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
vvf.2017.003.pdf (577.1Kb)
Data
2017
Autorius
Donculaitė, Monika
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiuolaikinės verslo įmonės, norėdamos rasti geriausius būdus kurti savo vykdomos veiklos konkurencinį pranašumą, taiko įvairius veiklos analizės ir vystymo modelius, jais siekdamos nustatyti savo veiklos kokybę bei padidinti veiklos konkurencingumą. Tam skirtų daugybės verslo modelių pasirinkimo kontekste susiduriama su problema, jog ne visi verslo modeliai yra naudingi ir leidžia pasiekti norimų tikslų. „Business Canvas“ modelis naudingas tuo, kad tai yra vaizdinė priemonė skirta analizuoti įmonės veiklą bei nustatyti įmonės kuriamą vertę vartotojui ir to pagrindu identifikuoti problemines įmonės valdymo vietas bei išsprendus jas – kurti konkurencinį pranašumą. „Business Canvas“ modelio taikymas leidžia analizuoti verslo veiklą ir matyti veiklos sąveikos elementus ir taip identifikuoti veiklos kuriamą arba stabdomą konkurencinį pranašumą rinkoje. Šios informacijos pagrindu įmonės supranta sėkmingos veiklos principus ir užtikrinta, kad valdymas įmonėje būtų efektyvus kuriant vertę vartotojui. Šis verslo modelis nėra sukurtas analizuoti veiklos procesus, tačiau jis puikiai parodo įmonės veiklos žemėlapį bei leidžia apibendrinti skirtingų analizių rezultatus vizualia forma. Straipsnio tikslas – pateikti „Business Canvas“ modelio taikymo atvejį transporto paslaugas teikiančiai įmonei. Straipsnio struktūra atitinka siekiama tikslą, visų pirma pateikiami „Business Canvas“ modelio sudarymo teoriniai aspektai. Tolimesnėje straipsnio eigoje pateikiamas „Business Canvas“ modelio pritaikymas transporto paslaugas teikiančios įmonės veiklai bei „Business Canvas“ modelio pagalba formuluojami veiklos gerinimo sprendimai siekiant nagrinėjamos įmonės konkurencinio pranašumo. „Business Canvas“ modelio pritaikymas verslo įmonei parodė kokią vertę jie kuria vartotojui bei leido identifikuoti įmonės veiklos problemą – konkurencinių pozicijų silpnėjimą. Straipsnyje pateiktas identifikuotai problemai spręsti sudarytas siūlomas sprendimų paketas – naujų paslaugų diegimas. Straipsnis parengtas pasitelkiant mokslinės literatūros analizę, statistikos leidinių ir statistikos departamento duomenimis, atlikus įmonės išorinės ir vidinės veiklos analizę. Naudojat standartizuotą „Business Canvas“ elementų struktūros vizualizaciją pateikiamas sudarytas „Business Canvas“ modelis bei pateikiamas papildytas „Business Canvas“ modelis, kuris parodo, kaip pasikeis įmonės kuriama vertė siūlomus sprendimus įgyvendinus.
 
The article analyses “Business Canvas” model and possibilities to adapt it for improvement of activity of the transport enterprise. The article presents the analysis of activity of the transport enterprise on the basis of elements of “Business Canvas” model and the analysis of competitive environment of the enterprise in question. “Business Canvas” model for transport enterprise is developed based on the analysis results. The applied model allowed identification of transport enterprise value to customers and at the same time showed real problems related to enterprise activities. This thesis provides specific measures for dealing with identified problems, the implementation of which will enable the transport enterprise in question to improve its business competitiveness.
 
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Donculaitė, Monika
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156068
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017) [28]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis