Darbuotojų lojalumą lemiantys veiksniai
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2017Autorius
Vasiliauskaitė, Ugnė
Vilkaitė-Vaitonė, Neringa
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Darbuotojų lojalumas – emocinis darbuotojo ryšys su organizacija bei noras likti dirbti joje. Darbuotojų lojalumo ugdymas organizacijai, siekiančiai turėti kompetentingus ir motyvuotus žmogiškuosius išteklius, kurti patikimo ir patrauklaus darbdavio įvaizdį, šiuolaikinėmis intensyvios konkurencijos sąlygomis yra itin svarbus. Ugdant darbuotojų lojalumą svarbu parinkti tinkamas priemones, kurių tikslingumas priklauso nuo darbuotojų lojalumą lemiančių veiksnių. Atlikus mokslinės literatūros analizę bei palyginus Lietuvos bei užsienio šalių mokslininkų minimus darbuotojų lojalumą lemiančius veiksnius, nustatyta, kad lojalumą organizacijai labiausiai lemia geri ir šilti bendradarbių tarpusavio ryšiai. Svarbus ir darbo užmokestis, saugumas, pripažinimas bei galimybių tobulėti sudarymas, darbuotojų įvertinimas. Employee loyalty is employee‘s emotional connection with the organization and his desire to work in
organization. In modern competitive environment, building employees’ loyalty becomes very important for the
organization that seeks to have qualified and motivated human resources, as well as to create the image of reliable
and attractive employer. When building employee loyalty it is relevant to choose appropriate tools. Their purposefulness
depends upon the factors that determine employee loyalty. The performed analysis of scientific literature
and comparative analysis of employee loyalty factors mentioned by Lithuanian and foreign scientists have shown
that good interpersonal relations mostly determine employee loyalty. Salary, safety, recognition, possibilities for
the development and employee evaluation are also important.