Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVasiliauskaitė, Ugnė
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2024-12-16T12:09:16Z
dc.date.available2024-12-16T12:09:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156080
dc.description.abstractDarbuotojų lojalumas – emocinis darbuotojo ryšys su organizacija bei noras likti dirbti joje. Darbuotojų lojalumo ugdymas organizacijai, siekiančiai turėti kompetentingus ir motyvuotus žmogiškuosius išteklius, kurti patikimo ir patrauklaus darbdavio įvaizdį, šiuolaikinėmis intensyvios konkurencijos sąlygomis yra itin svarbus. Ugdant darbuotojų lojalumą svarbu parinkti tinkamas priemones, kurių tikslingumas priklauso nuo darbuotojų lojalumą lemiančių veiksnių. Atlikus mokslinės literatūros analizę bei palyginus Lietuvos bei užsienio šalių mokslininkų minimus darbuotojų lojalumą lemiančius veiksnius, nustatyta, kad lojalumą organizacijai labiausiai lemia geri ir šilti bendradarbių tarpusavio ryšiai. Svarbus ir darbo užmokestis, saugumas, pripažinimas bei galimybių tobulėti sudarymas, darbuotojų įvertinimas.en_US
dc.description.abstractEmployee loyalty is employee‘s emotional connection with the organization and his desire to work in organization. In modern competitive environment, building employees’ loyalty becomes very important for the organization that seeks to have qualified and motivated human resources, as well as to create the image of reliable and attractive employer. When building employee loyalty it is relevant to choose appropriate tools. Their purposefulness depends upon the factors that determine employee loyalty. The performed analysis of scientific literature and comparative analysis of employee loyalty factors mentioned by Lithuanian and foreign scientists have shown that good interpersonal relations mostly determine employee loyalty. Salary, safety, recognition, possibilities for the development and employee evaluation are also important.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155979en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2017/paper/view/102en_US
dc.subjectžmogiškieji ištekliaien_US
dc.subjectsocialinis kapitalasen_US
dc.subjectdarbuotojų lojalumasen_US
dc.subjectmotyvacijaen_US
dc.subjectlojalumo ugdymasen_US
dc.subjecthuman resourcesen_US
dc.subjectsocial capitalen_US
dc.subjectemployee loyaltyen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectloyalty strengtheningen_US
dc.titleDarbuotojų lojalumą lemiantys veiksniaien_US
dc.title.alternativeFactors of employee loyaltyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeDarni plėtraen_US
dcterms.issued2017-02-09
dcterms.references27en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094760204en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2017.010en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą