Edukacinių renginių rėmimas: virtualių platformų ir socialinių tinklų taikymo tarptautinė patirtis
Abstract
Straipsnyje analizuojamas edukacinių renginių aktualumas, vaidmuo, specifika ir plėtojimo galimybės šiuolaikinėje visuomenėje. Apibendrinus tarptautinę patirtį parengiama edukacinių renginių klasifikacija ir atliekamas rėmimo kanalų sisteminimas. Analizuojama socialinių tinklų ir renginių rėmimo platformų įtaka edukacinių renginių viešinimui. Mokslinių tyrimų tikslas – analizuojant tarptautinę renginių viešinimo patirtį įvertinti edukacinių renginių rėmimo kanalų ypatumus ir atskleisti virtualių rėmimo platformų pranašumą. Kompleksiniai empiriniai tyrimai leido įvertinti edukacinių renginių organizatorių ir IT specialistų požiūrį į renginių rėmimo priemonių panaudojimo galimybes viešinant renginius įvairiais rinkodaros kanalais. Edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų ir socialinių tinklų turinio lyginamoji analizė atskleidė reikšmingas renginių rėmimo funkcijas, skirtas panaudoti kuriant renginių reklamavimo optimalios platformos viziją ir prototipą. The relevance, role, peculiarity and development opportunities of educational events in contemporary society
are analysed in this article. Educational events classification and systematization of support channels performed
summarizing international experience. Social networks and events promotion platforms influence for educational
events promotion are analyzed. Complex empirical researches allowed evaluating educational events organizers and IT
specialists approach to events promotion and measures usability opportunities in order effectively to promote events in
various marketing channels. Comparative analysis of content of educational events promotion virtual platforms and social
networks in order to reveal significant events promotion functions was prepared for intending to use them in optimal
event promotion platform creation process.