• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Edukacinių renginių rėmimas: virtualių platformų ir socialinių tinklų taikymo tarptautinė patirtis

Thumbnail
View/Open
vvf.2017.026.pdf (243.2Kb)
Date
2017
Author
Rakauskas, Arūnas
Lobanova, Liudmila
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje analizuojamas edukacinių renginių aktualumas, vaidmuo, specifika ir plėtojimo galimybės šiuolaikinėje visuomenėje. Apibendrinus tarptautinę patirtį parengiama edukacinių renginių klasifikacija ir atliekamas rėmimo kanalų sisteminimas. Analizuojama socialinių tinklų ir renginių rėmimo platformų įtaka edukacinių renginių viešinimui. Mokslinių tyrimų tikslas – analizuojant tarptautinę renginių viešinimo patirtį įvertinti edukacinių renginių rėmimo kanalų ypatumus ir atskleisti virtualių rėmimo platformų pranašumą. Kompleksiniai empiriniai tyrimai leido įvertinti edukacinių renginių organizatorių ir IT specialistų požiūrį į renginių rėmimo priemonių panaudojimo galimybes viešinant renginius įvairiais rinkodaros kanalais. Edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų ir socialinių tinklų turinio lyginamoji analizė atskleidė reikšmingas renginių rėmimo funkcijas, skirtas panaudoti kuriant renginių reklamavimo optimalios platformos viziją ir prototipą.
 
The relevance, role, peculiarity and development opportunities of educational events in contemporary society are analysed in this article. Educational events classification and systematization of support channels performed summarizing international experience. Social networks and events promotion platforms influence for educational events promotion are analyzed. Complex empirical researches allowed evaluating educational events organizers and IT specialists approach to events promotion and measures usability opportunities in order effectively to promote events in various marketing channels. Comparative analysis of content of educational events promotion virtual platforms and social networks in order to reveal significant events promotion functions was prepared for intending to use them in optimal event promotion platform creation process.
 
Issue date (year)
2017
Author
Rakauskas, Arūnas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156096
Collections
  • 20-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2017) / 20th Conference "Business in XXI Century" (2017) [28]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister