24-oji konferencija "Ekonomika ir vadyba" (2021) / 24th Conference "Econimics and Management" (2021): Recent submissions
Now showing items 21-40 of 66
-
Finansinių technologijų įmonių vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Darbe iškelta problema – kaip identifikuoti nepatikimas Fintech įmones. Remiantis mokslinės literatūros šaltiniais, straipsnio pradžioje yra siekiama paaiškinti Fintech teorinę sampratą, apibūdinant Fintech raidą, įvertinant ... -
Intelektinio kapitalo įtakos verslo vertės didinimui vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Sėkminga ekonomikos plėtra vis daugiau pradėjo priklausyti nuo to, kokios investicijos bus į žmones ir intelektualinio potencialo išsaugojimą bei vystymą. Lietuvos mažos ir vidutinės įmonės, norėdamos sėkmingai augti, turi ... -
Bankroto tikimybės modelių teorinis palyginimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje atskleidžiama banktoro samprata, teoriškai analizuojami bankroto tikimybės nustatymo modeliai. Kiekvienas modelis yra skirtingas ir taikant jį skirtinguose verslo sektoriuose skirtingai numatoma bankroto tikimybė. ... -
Gamybos proceso skaitmenizavimo tendencijos ir kryptys aprangos ir tekstilės sektoriuje
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Įmonėms, siekiančioms išlikti konkurencingoms, svarbu atitinkamai reaguoti į šiuolaikines pramonės galimybes ir tendencijas. Skaitmenizavimas visame pasaulyje tapo svarbiu reiškiniu, transformuojančiu gamybą ir jos veiklos ... -
The impact of Industry 4.0 on business
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Industry 4.0 is an actual topic that means the essential innovation engine triggering the next wave of innovation in the new era of globalization. It aims to boost the development of machines and tools by using the power ... -
Socialinių tinklų naudojimo verslo aplinkoje analizė
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Socialiniai tinklai verslui suteikia galimybę ne tik bendrauti su klientais, rinkai pristatyti naują produktą, bet ir gerinti įmonės vidinę aplinką, susijusią su darbuotojais. Tai nėra tik įmonės įvaizdžio kūrimas prieš ... -
Farmacijos sektoriuje taikomų rinkodaros komunikacijos priemonių apžvalga
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiandien farmacijos sektorius susiduria su vis didesniais iššūkiais: norint išlikti ir sėkmingai konkuruoti, kiekvienai įmonei reikalingi inovatyvūs rinkodaros sprendimai. Farmacijos sektoriaus rinkodaros galimybes stipriai ... -
Inovatyvių skaitmeninės rinkodaros priemonių diegimas e.versle
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Skaitmeninės rinkodaros priemonės leidžia verslams išlikti konkurencinėje aplinkoje ir būti matomiems, tačiau tai neužtikrina verslo sėkmės. Inovatyvumas suteikia didesnę vertę verslams tobulinant procesus, kurie gali ... -
Evaluation of the green business model: worldwide practice and Ukraine
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)The cult of today is consumption. We take from the Earth an excessive amount of valuable resources for the production of goods, services: water, air, minerals, and other natural resources, and return millions and millions ... -
Biotechnologijų sektoriaus plėtros tendencijos Lietuvoje
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiame darbe apžvelgiamos biotechnologijų sektoriaus plėtros tendencijos Lietuvoje. Taip pat analizuojamos biotechnologijų rūšys, jų klasifikacija bei pritaikomumas. Biotechnologijų sektoriaus pradžia Lietuvoje laikomas XX ... -
Veiklos socialiniuose tinkluose poveikio verslo sėkmei analizė
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Straipsnyje siekiama identifikuoti gamybos sektoriaus organizacijų pagrindinius veiksnius, kurie daro didžiausią poveikį socialinių tinklų veiklose. Yra nemažai mokslinių tyrimų apie socialinius tinklus ir jų lojalumą ... -
Gamybos įmonių procesų optimizavimas „Pramonė 4.0“ platformoje
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Nauji pasiekimai informacijos ir komunikacijos technologijų srityje (ICT) daro įtaką ir sparčiai augančiam pramonės sektoriui, atsiranda kvalifikuotų darbuotojų, laiko, darbinės jėgos trūkumas. Ši problema neužtikrina ... -
Klientų valdymo sistemos vystymo specifikos analizė bankų sektoriuje remiantis darnaus verslo koncepcija
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Bankų sektoriaus įmonės, norinčios išlikti konkurencingos, privalo įtraukti darnumo koncepciją visuose verslo procesuose. Šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti klientų valdymo sistemos vystymo specifikas bankų sektoriuje ... -
A practical approach to sustainable competitiveness. the case of the oil industry in Nigeria
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)This paper explores various theoretical and conceptual frameworks on sustainable competitiveness in the energy industry’s oil sub-sector. Content analysis was employed where the author reviewed a variety of literature on ... -
Vyriausiosios rinkimų komisijos e. paslaugų tyrimas
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Šiuolaikinėje visuomenėje vis dažniau tiek verslai, tiek valstybinės institucijos stengiasi perkelti savo veiklą į elektroninę erdvę, tačiau tai ne visada yra atliekama kokybiškai. Šiame tyrime analizuojamas Vyriausiosios ... -
Rising company’s efficiency through using customer’s data analytic tools: a case study of using churn analysis to predict student’s dropout
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)To increase the efficiency of higher education institutions (HEI), the student centered education plan is introduced. The management of higher education institutions is inextricably linked to the rise and fall of the ... -
The potential of Big Data solution application in logistics
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Big Data, which appeared as a result of changes in the structure of generated data and the development of new technologies, is attracting more and more attention from both scientists and business practitioners. A lot of ... -
Development of innovative means for international supply chain management of grain business
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)The research area is devoted for assessment of innovative means in business supply chain of grain market and analysis of crucial factors of implementation of innovations, which can advantage company to be successful in ... -
The model of corporate social responsibility implementation in real estate development sector Lithuania case
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)This article analyzes Corporate Social Responsibility (CSR), its’ rising importance in the worldwide economy, the evolution of CSR in modern business and CSR implementation in Lithuanian real estate development companies, ... -
Paslaugų pardavimo marketingo kanalų tobulinimas keičiantis vartotojų elgsenai
(Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)Mokslinio straipsnio problemą apibrėžia kintanti vartotojų kaip paslaugos pirkėjų elgsena ir jos įtaka paslaugas teikiančių įmonių marketingo paskirstymo kanalų tobulinimui, siekiant didinti paslaugų pardavimo apimtis ir ...