• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teoriniai marketingo strategijos rengimo etapai

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
vvf.2019.035.pdf (882.4Kb)
Data
2019
Autorius
Kutkaitytė, Emilija
Korsakienė, Renata
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Mokslininkų susidomėjimas marketingo strategijos formavimo procesu ir jos naudojimu, siekiant įmonės visapusiškos sėkmės, yra stiprus. Tačiau literatūroje nėra pateikto vieningo marketingo strategijos modelio, o siekiant parengti pagrįstą marketingo strategiją yra svarbu tiksliai suvokti pačią marketingo koncepciją bei jo esmę. Todėl šiame straipsnyje nagrinėjami marketingo strategijos teoriniai aspektai, skirti sėkmingai įmonės veiklai. Apžvelgiamos pateiktos mokslininkų pozicijos dėl marketingo strategijos koncepcijos, esmės, formavimo proceso bei jo perspektyvos. Yra pateikiama autorių marketingo strategijos formavimo žingsnių palyginamoji analizė, nurodant pagrindinius panašumus ir skirtumus bei marketingo komplekso (4P) plėtra. Tyrimas apsiriboja tik mokslinės literatūros analize.
 
The scientist‘s interest of marketing strategy formation and its usage to achieve the company's overall success is strong. However, there is no single marketing strategy model in the literature, and it is important to understand the concept of marketing and its essence in order to develop a sound marketing strategy. Therefore, this article examines the theoretical aspects of marketing strategy for successful business activities. The presented positions of the scientists regarding the conception, essence of the marketing strategy, the process of formation and its perspectives are reviewed. There is a comparative analysis of the steps of the author's marketing strategy formation, indicating the main similarities and differences and the development of the marketing complex (4P). The study is limited to the analysis of scientific literature.
 
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Kutkaitytė, Emilija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156224
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Econimics and Management" (2019) [51]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis