Naršyti 25-oji konferencija "Ekonomika ir vadyba" (2022) / 25th Conference "Econimics and Management" (2022) pagal antraštę
Dabar rodomi įrašai 1-12 iš 12
-
Biokuro gamybos kiekių tendencijos apžvalga
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Biotechnologijų pramonės sektoriuje siekiama gaminti unikalius produktus ir procesus, gerinančius individų ir visos visuomenės gyvenimą, sveikatą ir gerovę. Per pastaruosius kelis dešimtmečius susidomėjimas biologija ar ... -
Elektroninių medijų taikymas didinant ekologiško būsto populiarumą
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Pasaulyje daugėjant gamtos anomalijų ir stichijų, atsiranda vis daugiau neįprastų orų temperatūros svyravimų. Tokie veiksniai skatina kiekvieną iš mūsų apgalvoti išeitis, kaip galime sumažinti šiuos klimato kaitos pokyčius. ... -
Evaluation of countries for virtual working
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)In the last decade the relevance of virtual working and the percentage of jobs done remotely has indeed appreciated in European countries. Remote work is a new feasible solution for the large and small scale companies, ... -
Įmonių veiklos rodiklių poveikio verslo sėkmei nustatymas
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, įveikti nuožmią konkurenciją, gerinti savo rezultatus. Pastaruoju metu komunikacijos srityje yra svarbūs socialiniai tinklai, dėl to įmonėms svarbu žinoti, kaip vertinti ... -
Knowledge management practice in Nigerian law firms as a tool for sustainable development
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)The recognition and acceptance that knowledge plays a vital role in attaining sustainable development of various business sectors have vastly increased over the years. Various studies have shown that knowledge management ... -
Komunikacijos priemonių veiksmingumas projektuojant pokyčius viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose siekiama, kad vaiko asmenybės formavimas būtų kokybiškas. Norint pasiekti vis geresnį rezultatą yra reikalingi pokyčiai, į kurių įgyvendinimą neretai darbuotojai reaguoja ... -
Lean metodo naudojimo Lietuvos statybos sektoriaus įmonėse analizė
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Gamybos išteklių efektyvus panaudojimas statybų sektoriuje yra labai svarbi užduotis norint konkurencingai suteikti paslaugą ar pagaminti galutinį produktą. Šią užduotį efektyviau įgyvendinti galima taikant Lean metodą, ... -
Rinkodaros efektyvinimo plėtra remiantis investicijomis pasaulinėje rinkoje
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Šiame straipsnyje nagrinėjamos rinkodaros efektyvinimo investicijos, kokios vyrauja tendencijos tarp šalių, kokia jų tikėtina grąža ir ką reikėtų keisti norint gauti didesnę naudą. Pasirinktas nagrinėti skaitmeninės ... -
Savybių ir kompetencijų, reikalingų e. lyderiui, bei iššūkių, iškylančių darbe su virtualia komanda, vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Šio straipsnio idėja paremta poreikiu analizuoti kas apskritai yra virtualios komandos, kaip jos veikia ir bendradarbiauja, kaip joms vadovauti ir kokie reikalavimai virtualių komandų lyderiams, kokios reikalingos asmeninės ... -
Socialinių medijų naudojimas elektroninės prekybos organizacijose
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Sparčiu žingsniu žengiančios pirmyn technologijos lėmė ir visuomenės socialinius pokyčius. Žmonių tarpusavio bendravimas vis labiau persikelia į socialinius tinklus. Socialiniai tinklai leido vartotojams jungtis į įvairias ... -
Vartotojų sprendimų priėmimo procesą įtakojančių veiksnių socialinėse medijose vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2022)Vartotojų sprendimų priėmimo procesą įtakoja daugybė veiksnių. Vartotojas nusprendęs įsigyti prekę/ paslaugą ieško informacijos apie tai skirtinguose šaltiniuose. Vienas iš labiausiai paplitusių šaltinių šiuo metu yra ...