• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Biometano ir benzino mišinio įtakos kibirkštinio uždegimo variklio veikimo parametrams tyrimai

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2013.001.pdf (897.1Kb)
Data
2013
Autorius
Pukalskas, Saugirdas
Bogdanovičius, Zenonas
Matijošius, Jonas
Melaika, Mindaugas
Rimkus, Alfredas
Vėgneris, Ričardas
Stravinskas, Paulius
Zautra, Rytis
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje pateikiamas kibirkštinio uždegimo (KU) variklio veikiančio biometano (metano (CH4) 85 % ir anglies dvideginio (CO2) 15 %) dujomis ir benzino mišiniu energetinių ir ekologinių rodiklių tyrimas. Atlikus literatūros apžvalgą pastebėta kad biometano dujų priedas sumažina CO2, CH ir NOx koncentraciją išmetamosiose dujose kadangi metano dujos geriau maišosi su oru ir sudaro homogeninį degųjį mišinį. Bandymų rezultatai parodė, kad biometano dujų priedas sumažino CH ir NOx, tačiau padidino CO koncentraciją išmetamosiose dujose. Dėl didesnio dujų šilumingumo sumažėjo lyginamosios degalų sąnaudos, tačiau variklio efektyvusis naudingumo koeficientas, padidinus metano masės dalį degaluose virš 30 %, sumažėjo. Panaudojant eksperimentų metu nustatytas degalų sąnaudas, galios rodiklius, naudoto degalų mišinio sudėties duomenis ir įvedant juos į AVL BOOST skaitinio modeliavimo programą, gautos variklio darbo ciklo indikatorinio slėgio ir temperatūros reikšmės. Skaitinis modeliavimas rodo, kad papildomai tiekiant biometano dujas keičiasi variklio degiojo mišinio degimo procesas ir, siekiant optimizuoti variklio darbą, būtina reguliuoti uždegimo paskubos kampą.
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Pukalskas, Saugirdas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156418
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013) [66]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis