• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pereinamųjų režimų įtakos transporto paskirties dyzelio eksploataciniams parametrams vertinimas remiantis realios eksploatacijos duomenimis

Thumbnail
View/Open
Transportas.2014.001.pdf (372.9Kb)
Date
2014
Author
Rapalis, Paulius
Lebedeva, Galina
Metadata
Show full item record
Abstract
Svarbus dyzelinių variklių eksploatacinių ir ekologinių parametrų tyrimų aspektas yra dyzelinio variklio darbo pereinamuosiuose režimuose įtakos įvertinimas. Atliekant vidaus degimo variklių pereinamųjų režimų tyrimus dažniausiai naudojama sudėtinga ir brangi tyrimų įranga, turima dažniausiai tik variklių gamintojų infrastruktūroje. Alternatyvi galimybė naudoti variklio vidinės elektroninės registravimo sistemos duomenis. Duomenų apdorojimui naudojamas autorių sukurtas algoritmas „Dinamika“ leidžiantis įvertinti variklio eksploatacinių parametrų nuokrypius lyginant su darbu nusistovėjusia apkrovą. Atlikus Tyrimus plačios paskirties CAT3512B-HD variklyje eksploatacijos sąlygose. Gauti parametrų nuokrypių duomenys naudojami formuojant variklio matematinį modelį AVL BOOST programoje, kuris bus naudojamas tolesniuose pereinamųjų režimų įtakos energetiniams ir ekologiniams parametrams tyrimuose.
Issue date (year)
2014
Author
Rapalis, Paulius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156485
Collections
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014) [67]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister