• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pereinamųjų režimų įtakos transporto paskirties dyzelio eksploataciniams parametrams vertinimas remiantis realios eksploatacijos duomenimis

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2014.001.pdf (372.9Kb)
Data
2014
Autorius
Rapalis, Paulius
Lebedeva, Galina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Svarbus dyzelinių variklių eksploatacinių ir ekologinių parametrų tyrimų aspektas yra dyzelinio variklio darbo pereinamuosiuose režimuose įtakos įvertinimas. Atliekant vidaus degimo variklių pereinamųjų režimų tyrimus dažniausiai naudojama sudėtinga ir brangi tyrimų įranga, turima dažniausiai tik variklių gamintojų infrastruktūroje. Alternatyvi galimybė naudoti variklio vidinės elektroninės registravimo sistemos duomenis. Duomenų apdorojimui naudojamas autorių sukurtas algoritmas „Dinamika“ leidžiantis įvertinti variklio eksploatacinių parametrų nuokrypius lyginant su darbu nusistovėjusia apkrovą. Atlikus Tyrimus plačios paskirties CAT3512B-HD variklyje eksploatacijos sąlygose. Gauti parametrų nuokrypių duomenys naudojami formuojant variklio matematinį modelį AVL BOOST programoje, kuris bus naudojamas tolesniuose pereinamųjų režimų įtakos energetiniams ir ekologiniams parametrams tyrimuose.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Rapalis, Paulius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156485
Kolekcijos
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014) [67]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis