• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dangos konstrukcijų degradacijos tyrimas taikant greitkelių plėtros ir priežiūros valdymo metodą HDM-4

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2015.011.pdf (498.7Kb)
Data
2015
Autorius
Paplauskas, Paulius
Kleizienė, Rita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Eksploatuojamos kelio dangos konstrukcijos būklės kitimas arba degradacija įtakota visos eilės veiksnių ir kintamųjų: aplinkos poveikio (kritulių, temperatūros ir t. t.), apkrovų poveikio (transporto priemonių tipo, svorio, važiavimo greičio, intensyvumo ir t. t.), dangos konstrukcijos (tipo, sluoksnių storių, medžiagų charakteristikų ir pan.), įrengimo kokybės (sutankinimo, klojimo temperatūros ir pan.) ir kitų. Kiekvienas veiksnys daugiau ar mažiau sąlygoja dangos eksploatacijos trukmę bei pažaidų susidarymą ir propagavimą. Teoriniai dangos konstrukcijos būklės kitimo metodai įvertina skirtingus dangos irimo modelius, tokius kaip: provėžų, nuovargio ir temperatūrinių plyšių, dangos nelygumo. Dažniausiai dangos konstrukcijos degradacijos metodai taikomi naudos ir kaštų analizei bei planuojant kelių priežiūros lėšas. Šio tyrimo tikslas įsisavinti greitkelių plėtros ir valdymo metodiką HDM-4 (toliau HDM-4) nustatant eksploatuojamų kelių dangos konstrukcijos būklę bei numatant tolimesnius dangos degradacijos procesus. Eksploatuojamų kelių dangos degradacija įvertinta per provėžos gylio ir dangos nelygumo modelius, kurių vertės palygintos su išmatuotais duomenimis.
Paskelbimo data (metai)
2015
Autorius
Paplauskas, Paulius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156565
Kolekcijos
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015) [44]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis