• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vilkikų vilkstinės dinaminis tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2018.026.pdf (1.016Mb)
Data
2018
Autorius
Dragūnas, Agnius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Sunkvežimių grupavimas yra intensyviai studijuojamas, kad būtų sumažinta emisija ir taupoma energija. Žinoma, kad laikantis mažesnio atstumo nuo priekyje važiuojančio sunkvežimio, sumažėja degalų sąnaudos. Dažnai šį būdą taiko vairuotojai, tačiau tai fiziškai vargina patį vairuotoją ir padidina tikimybę įvykti eismo įvykiui. Taikant vilkikų organizavimą į autonominius būrius keičiasi vilkikų dinamika, dėl to sumažėja oro pasipriešinimas visiems vilkikams esantiems grupėje, o taip pat ir kuro sąnaudos. Sugrupuoti į koloną sunkvežimiai užima mažiau važiuojamosios kelio dalies ir yra ekonomiškesni (De Schutter et al. 1999). Taip pat, valdant automobilių grupes automatizuotomis sistemomis sumažėtų eismo įvykių skaičius ir tikėtina, kad sumažėtų eismo spūstys.
Paskelbimo data (metai)
2018
Autorius
Dragūnas, Agnius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156670
Kolekcijos
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018) [36]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis