Transporto priemonės valdomos pakabos komfortabilumo tyrimas
Abstract
Transporto priemonių pakaba turi užtikrinti pakankamą komfortabilumo lygį, kartu su valdomumu. Klasikinė pasyvi važiuoklė yra santykinai paprastos konstrukcijos, mažų gabaritų ir masės, yra patikima. Tokio tipo pakabos yra pritaikytos veikti esant skirtingoms eksploatavimo sąlygomis, dėl to tampa sunku suderinti komfortą ir transporto priemonės valdomumą konkrečiu metu esant skirtingoms kelio dangos sąlygoms. Norint išspęsti tokį uždavinį transporto priemonėje naudojamos aktyvios, arba pusiau aktyvios pakabos. Straipsnyje yra aprašomi skirtingi adaptyvios arba aktyvios pakabos valdymo algoritmai, pateikiami algoritmų matematiniai modeliai, sudaryti LMS AMEsim programa, ir pateikiami gauti rezultatai, atsižvelgiant į konkretų pakabos valdymo algoritmą ir modeliui sudarytas sąlygas.