• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Transporto priemonės valdomos pakabos komfortabilumo tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2018.032.pdf (1.004Mb)
Data
2018
Autorius
Gvozdas, Tautrimas
Skrickij, Viktor
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Transporto priemonių pakaba turi užtikrinti pakankamą komfortabilumo lygį, kartu su valdomumu. Klasikinė pasyvi važiuoklė yra santykinai paprastos konstrukcijos, mažų gabaritų ir masės, yra patikima. Tokio tipo pakabos yra pritaikytos veikti esant skirtingoms eksploatavimo sąlygomis, dėl to tampa sunku suderinti komfortą ir transporto priemonės valdomumą konkrečiu metu esant skirtingoms kelio dangos sąlygoms. Norint išspęsti tokį uždavinį transporto priemonėje naudojamos aktyvios, arba pusiau aktyvios pakabos. Straipsnyje yra aprašomi skirtingi adaptyvios arba aktyvios pakabos valdymo algoritmai, pateikiami algoritmų matematiniai modeliai, sudaryti LMS AMEsim programa, ir pateikiami gauti rezultatai, atsižvelgiant į konkretų pakabos valdymo algoritmą ir modeliui sudarytas sąlygas.
Paskelbimo data (metai)
2018
Autorius
Gvozdas, Tautrimas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156676
Kolekcijos
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018) [36]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis