• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkcijos paskirstymo kanalų vertinimo problematikos tyrimas

Thumbnail
View/Open
Transportas.2019.001.pdf (877.0Kb)
Date
2019
Author
Pumputytė, Patricija
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama produkcijos paskirstymo kanalų vertinimo problematika bei formavimo kriterijai. Didėjant produkcijos asortimentui ir besivystant tarptautiniams santykiams, viena svarbiausių problemų, kurią reikia išspręsti – produkcijos/prekių priėmimas ir realizavimas. Prekės paskirstymas yra siejamas su vartotoju, tačiau produkciją gaminanti įmonė visada yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo. Šią problemą galima išspręsti tik įvykdžius klientų poreikius bei reikalavimus. Paskirstymo kanalai taps neefektyvūs, jei gamintojas nestebės išorinės aplinkos pokyčių. Dažnai nepakankamas dėmesys skiriamas veiksniams darantiems įtaką paskirstymo kanalo analizei ar vartotojų poreikių nustatymui. Todėl norint įsitvirtinti rinkoje, plėsti savo veiklą bei patenkinti klientų poreikius, gamintojai turi įvertinti ir tinkamai formuoti produkcijos paskirstymo kanalo etapus, kurie atneštų dvipusę naudą, tiek gamintojui, tiek ir vartotojui.
Issue date (year)
2019
Author
Pumputytė, Patricija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156680
Collections
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019) [22]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister