• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkcijos paskirstymo kanalų vertinimo problematikos tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2019.001.pdf (877.0Kb)
Data
2019
Autorius
Pumputytė, Patricija
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjama produkcijos paskirstymo kanalų vertinimo problematika bei formavimo kriterijai. Didėjant produkcijos asortimentui ir besivystant tarptautiniams santykiams, viena svarbiausių problemų, kurią reikia išspręsti – produkcijos/prekių priėmimas ir realizavimas. Prekės paskirstymas yra siejamas su vartotoju, tačiau produkciją gaminanti įmonė visada yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo. Šią problemą galima išspręsti tik įvykdžius klientų poreikius bei reikalavimus. Paskirstymo kanalai taps neefektyvūs, jei gamintojas nestebės išorinės aplinkos pokyčių. Dažnai nepakankamas dėmesys skiriamas veiksniams darantiems įtaką paskirstymo kanalo analizei ar vartotojų poreikių nustatymui. Todėl norint įsitvirtinti rinkoje, plėsti savo veiklą bei patenkinti klientų poreikius, gamintojai turi įvertinti ir tinkamai formuoti produkcijos paskirstymo kanalo etapus, kurie atneštų dvipusę naudą, tiek gamintojui, tiek ir vartotojui.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Pumputytė, Patricija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156680
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019) [22]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis