• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žmogiškųjų išteklių valdymo svarba organizacijos veiklos procesų sistemoje

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2019.003.pdf (741.8Kb)
Data
2019
Autorius
Navikauskienė, Ivona
Jarašūnienė, Aldona
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnio esmė – žmogiškųjų išteklių svarba įmonės vertės kūrime. Norėdamos tai įgyvendinti, organizacijos turi turėti unikalių išteklių, o pagrindiniai iš jų – žmogiškieji ištekliai. Straipsnyje analizuojama žmogiškųjų išteklių ir jų valdymo samprata; pateikiami žmogiškųjų išteklių modeliai, tokie kaip Michigano verslo mokyklos žmogiškųjų išteklių modelis, Guesto modelis, Warwicko modelis ir Harvardo modelis. Žmogiškųjų išteklių valdymo proceso raidoje ryškėjantys pokyčiai leidžia teigti, kad žmogiškųjų išteklių valdymas labai jautriai reaguoja į aplinkos veiksnius. Šiuolaikinės organizacijos nuolatos susiduria su pokyčiais, kurių mastai pastaruoju metu sparčiai auga, todėl žmogiškųjų išteklių valdymo procesai vis dažniau tampa mokslininkų tyrimų objektu. Problema, kurią būtų galima įvardyti kaip organizacijų susidūrimą su žmogiškųjų išteklių valdymo pokyčiais ir lemia būtinybę iš naujo įvertinti žmogiškųjų išteklių valdymo procesus atsižvelgiant į įtakos turinčius veiksnius, siekiant suderinti įmonės savininko ir darbuotojų tikslus bei užtikrinant efektyvų pridėtinės vertės kūrimą.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Navikauskienė, Ivona
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156682
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019) [22]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis