SERVQUAL metodikos pritaikomumas tiriant Lietuvos sandėliavimo paslaugų kokybę
View/ Open
Date
2019Author
Kaminskas, Marius
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virginija
Metadata
Show full item recordAbstract
Šiomis dienomis, vis dažniau verslas tampa nenuspėjamu, todėl didėjant rinkai, didėja ir įvairių medžiagų, informacijos bei materialūs srautai, kuriuos reikia optimaliai planuoti, organizuoti bei valdyti, o siekiant sėkmingos veiklos reikia pasitelkti logistines paslaugas. Svarbiausias iššūkis verslui vis dar yra paslaugų kokybė, vienas iš svarbiausių aspektų klientams. Kokybę apibūdinti nėra lengva, nes ji gali būti suvokta visiškai skirtingai. Vieni kokybę vertina išoriškai, tam tikrais faktais, o kiti remiasi patirtimi, lūkesčiais ar emocijomis. Šiomis dienomis daug Lietuvos įmonių teikia sandėliavimo paslaugas. Kadangi rinkoje yra nemažai tokių įmonių, todėl ir jų teikiama paslaugų kokybė skiriasi. Nagrinėjant sandėliavimo paslaugų kokybės modelius, nėra nustatyta, kuris modelis yra pats tinkamiausias. Siekiant jį nustatyti, reikia įvertinti atskirtį tarp vartotojų laukiamos ir patiriamos sandėliavimo paslaugų kokybės, šiam tikslui reikia atlikti vartotojų, kurie naudojasi sandėliavimo paslaugomis, apklausos analizę ir taip nustatyti labiausiai tobulintinus veiksnius.