• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SERVQUAL metodikos pritaikomumas tiriant Lietuvos sandėliavimo paslaugų kokybę

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2019.021.pdf (732.1Kb)
Data
2019
Autorius
Kaminskas, Marius
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virginija
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiomis dienomis, vis dažniau verslas tampa nenuspėjamu, todėl didėjant rinkai, didėja ir įvairių medžiagų, informacijos bei materialūs srautai, kuriuos reikia optimaliai planuoti, organizuoti bei valdyti, o siekiant sėkmingos veiklos reikia pasitelkti logistines paslaugas. Svarbiausias iššūkis verslui vis dar yra paslaugų kokybė, vienas iš svarbiausių aspektų klientams. Kokybę apibūdinti nėra lengva, nes ji gali būti suvokta visiškai skirtingai. Vieni kokybę vertina išoriškai, tam tikrais faktais, o kiti remiasi patirtimi, lūkesčiais ar emocijomis. Šiomis dienomis daug Lietuvos įmonių teikia sandėliavimo paslaugas. Kadangi rinkoje yra nemažai tokių įmonių, todėl ir jų teikiama paslaugų kokybė skiriasi. Nagrinėjant sandėliavimo paslaugų kokybės modelius, nėra nustatyta, kuris modelis yra pats tinkamiausias. Siekiant jį nustatyti, reikia įvertinti atskirtį tarp vartotojų laukiamos ir patiriamos sandėliavimo paslaugų kokybės, šiam tikslui reikia atlikti vartotojų, kurie naudojasi sandėliavimo paslaugomis, apklausos analizę ir taip nustatyti labiausiai tobulintinus veiksnius.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Kaminskas, Marius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156700
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019) [22]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis