• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kelio Via Baltica eismo intensyvumo ir saugumo analizė

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.104.pdf (577.3Kb)
Data
2017
Autorius
Mačiulytė, Rosita
Vaitkus, Audrius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Kelias Via Baltica kaip TEN-T Šiaurės jūros–Baltijos jūros tinklo koridoriaus dalis tampa vis reikšmingesnis. Per dešimtmetį neprognozuojamai padidėjęs lengvųjų ir krovininių automobilių eismas šioje koridoriaus dalyje reikalauja atitinkamų sprendimų, siekiant padidinti eismo pralaidumą, užtikrinti pakankamą ir pastovų greitį bei pagerinti važiavimo komfortą ir užtikrinti eismo saugumą. Realybei ženkliai pralenkus prognozes būtina performuoti Via Baltica koridoriaus dalies, besidriekiančios Lietuvos teritorijoje, plėtros strategiją. Būtina įvertinti eismo intensyvumo pokyčius bei sudaryti kuo tikslesnę prognozę ateičiai, taip pat aiškiai apibrėžti šio kelio paskirtį ir numatyti tą paskirtį atitinkančius kelio trasos bei išilginio profilio elementus, kitus geometrinius bei konstrukcinius parametrus (eismo juostų skaičių, sankryžų tipus ir kt.). Siekiant išsikeltų tikslų būtina nuodugniai išanalizuoti istorinius bei pastarųjų metų kelio Via Baltica eismo intensyvumo bei saugumo duomenis ir suformuoti pagrindines nuostatas situacijai pagerinti.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Mačiulytė, Rosita
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157091
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis