• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Geležinkelio pervažų dangų techninės būklės tyrimas

Thumbnail
View/Open
kk.2017.111.pdf (803.8Kb)
Date
2017
Author
Valentėlis, Žilvinas
Gailienė, Inesa
Metadata
Show full item record
Abstract
Šiame straipsnyje nagrinėjamos Kauno geležinkelių infrastruktūros eksploatuojamų pervažų dangų techninė būklė. Nagrinėjami 9 pagrindiniai geležinkelio ruožai, kuriuose yra 102 pervažos. Atliekant tyrimą, įvedamas ir atliekamas vizualinės pervažos dangos būklės vertinimas 5 balų sistemoje pagal įvairius kriterijus. Taip pat atliekamas gautų rezultatų vertinimas ir palyginimas. Norint nustatyti priežastis ir kriterijus, lemiančius dangų būklę, atliekami tolimesni skaičiavimai remiantis pervažų dangų parinkimo metodu. Atlikus pervažų dangų techninės būklės tyrimą nustatyta, kad 43% pervažų yra vidutinės ar žemesnės būklės. Pritaikius dangų parinkimo metodiką nustatyta, kad 86% esamų pervažų yra su žemesne dangos kategorija negu apskaičiuota, yra įvertintos ≤ 3 balais. Tyrimas parodo, kad tokį prastą pervažų dangų būklės procentą lemią padidėjęs sunkiasvorių ir lengvųjų automobilių intensyvumas bei dėl tam tikruose ruožuose išaugusio krovinių gabenimo intensyvumo.
Issue date (year)
2017
Author
Valentėlis, Žilvinas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157099
Collections
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister