• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Geležinkelio pervažų dangų techninės būklės tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.111.pdf (803.8Kb)
Data
2017
Autorius
Valentėlis, Žilvinas
Gailienė, Inesa
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiame straipsnyje nagrinėjamos Kauno geležinkelių infrastruktūros eksploatuojamų pervažų dangų techninė būklė. Nagrinėjami 9 pagrindiniai geležinkelio ruožai, kuriuose yra 102 pervažos. Atliekant tyrimą, įvedamas ir atliekamas vizualinės pervažos dangos būklės vertinimas 5 balų sistemoje pagal įvairius kriterijus. Taip pat atliekamas gautų rezultatų vertinimas ir palyginimas. Norint nustatyti priežastis ir kriterijus, lemiančius dangų būklę, atliekami tolimesni skaičiavimai remiantis pervažų dangų parinkimo metodu. Atlikus pervažų dangų techninės būklės tyrimą nustatyta, kad 43% pervažų yra vidutinės ar žemesnės būklės. Pritaikius dangų parinkimo metodiką nustatyta, kad 86% esamų pervažų yra su žemesne dangos kategorija negu apskaičiuota, yra įvertintos ≤ 3 balais. Tyrimas parodo, kad tokį prastą pervažų dangų būklės procentą lemią padidėjęs sunkiasvorių ir lengvųjų automobilių intensyvumas bei dėl tam tikruose ruožuose išaugusio krovinių gabenimo intensyvumo.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Valentėlis, Žilvinas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157099
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis