• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automobilių kelių eismo saugumo modulis ir jo tobulinimo galimybės

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.203.pdf (702.7Kb)
Data
2017
Autorius
Girdvainis, Romas
Bertulienė, Lina
Gintalas, Vilimas
Šilingas, Audrius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Spartūs automobilizacijos augimo tempai ir nuolat didėjantis eismo intensyvumas sukelia vis daugiau kliūčių norint užtikrinti saugų eismą Lietuvos keliuose. Didelis avaringumas Lietuvoje iš esmės sietinas su neatsakingu žmonių elgesiu prie vairo, netinkamu eismo organizavimu, automobilių ir kelių būkle bei kt. Siekiant pagerinti saugaus eismo sąlygas keliuose skiriamos lėšos kelių tinklo plėtrai, siūlomos inžinerinės saugaus eismo gerinimo ir eismo įvykių prevencijos priemonės, tačiau ne visos priemonės yra pakankamai efektyvios. Šiame straipsnyje nagrinėjama Europos Sąjungos (ES) šalyse taikoma projektavimo metodika, pagrįsta saugumo moduliu. Darbo tikslas – išnagrinėti eismo saugumo kriterijų ir eismo saugumo modulio metodiką ir pasiūlyti galimas alternatyvas šiai metodikai patobulinti. Atliktas eksperimentinis kelio trasos tyrimas remiantis eismo saugumo moduliu. Šio tyrimo metu pabandyta nustatyti, ar prielaida – eismo saugumo modulio tikslumas pakankamas – yra teisinga.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Girdvainis, Romas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157106
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis