• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietuvoje įrengtų vieno lygio keturšalių sankryžų tyrimas ir vertinimas eismo saugumo atžvilgiu

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.206.pdf (874.6Kb)
Data
2017
Autorius
Sinkevičiūtė, Sandra
Grigonis, Vytautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Sankryžos yra viena iš esminių sudedamų dalių kelių ar gatvių tinkle, vairuotojams suteikiama galimybė iš pagrindinių kelių patekti į jungiamuosius ar privažiuojamus kelius. Tačiau šiose kelių tinklo zonose atsiranda probleminių aspektų: konfliktuojantys eismo dalyviai, važiavimo greičio sumažėjimas, išaugančios laiko sąnaudos, sukeliamas didesnis neigimas poveikis aplinkai, kylančios eismo saugumo problemos. Šiame straipsnyje tiriama eismo saugumo situacija vieno lygio keturšalėse sankryžose (šviesoforais reguliuojamose, kelio ženklais reguliuojamose, žiedinėse sankryžose). Atliekama įskaitinių eismo įvykių analizę 2007–2015 m. laikotarpyje. Atlikus analizę nustatyta, kad vertinant absoliučiais skaičiais daugiausiai eismo įvykių įvyksta šviesoforais reguliuojamose sankryžose. Daugiausiai sužeistų ir žuvusiųjų nustatyta kelio ženklais reguliuojamose sankryžose. Kaip nesaugiausios sankryžos pėstiesiems – išryškėja šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Sinkevičiūtė, Sandra
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157141
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis