• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inžinerinių eismo saugumo priemonių vertinimas pėsčiųjų perėjose eismo dalyvių aspektu

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.208.pdf (646.4Kb)
Data
2017
Autorius
Vičkačka, Tomas
Grigonis, Vytautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Pagrindinis saugų eismą gerinančių priemonių įrengimo tikslas – numatyti priemones, kurios padėtų išvengti eismo įvykio, ar sumažintų skaudžias eismo įvykių pasekmes taip pat sumažintų klaidingus eismo dalyvių elgesio atvejus. Pėsčiųjų perėja yra inžinerinis statinys skirtas užtikrinti saugų pėsčiųjų eismą per kelią, ši funkciją įgyvendinama įvairiomis inžinerinėmis eismo saugumą gerinančiomis priemonėmis tokiomis kaip: horizontalus ir vertikalus ženklinimas, apšvietimas, signaliniai žibintai, iškiliosios perėjos ir kitos priemonės kurių dėka pėstieji žino kurioje vietoje yra saugu kirsti kelią, o vairuotojai kurioje vietoje yra tikėtinas susikirtimas su pėsčiaisiais, to pasekoje vairuotojas imasi atitinkamų vairavimo veiksmų, sumažiną greitį, atidžiau stebi aplinką. Nepaisant fakto jog eismo įvykių kuriuose buvo sužaloti ar žuvo pėstieji skaičius mažėja, pėstieji yra pažeidžiamiausi eismo dalyviai, tam daugiausia įtakos turi tai jog palyginus su kitais esimo dalyviais pėstysis neturi jokių fizinių apsaugos priemonių, o kelių infrastruktūra dažniausiai neužtikrina pėsčiųjų saugumo. Šio darbo tikslas išsiaškinti kokią įtaką pėsčiųjų saugumui turi tam tikrų inžinerinių saugumo priemonių įrengimas perėjose ir kaip jos įtakoja eismo dalyvių elgesį, kaip pasikeitė eismo situacija įdiegus tam tikras eismo saugumo priemones.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Vičkačka, Tomas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157143
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis