• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Padidinto avaringumo ruožų Klaipėdos regiono keliuose analizė

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.211.pdf (611.8Kb)
Data
2017
Autorius
Misiūnienė, Dovilė
Žilionienė, Daiva
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Kryptingas Lietuvos siekimas gerinti eismo saugumo lygį šalyje, atsižvelgiant ir lyginant statistinius pastarųjų kelių metų įskaitinių eismo įvykių duomenis, leidžia džiaugtis šiandieniniais rezultatais. Nors pagal avaringumo lygį Europos Sąjungos šalių kontekste vis dar nesame geroje pozicijoje, bet indėlis į mūsų šalies saugaus eismo gerinimą jau yra matomas. Gerėjanti situacija turi skatinti nesustoti ir toliau intensyviai dirbti kelių saugumo srityje. Būtent įskaitinių eismo įvykių apskaita ir jos kitimo stebėjimas yra vertinamas rezultatas, kuris leidžia suprasti ar tinkami kelių eismo saugumo gerinimo sprendimai yra parinkti. Lietuvoje eismo įvykių prognozavimo bei inžinerinių saugaus eismo priemonių efektyvumo vertinimo programa TARVA LT leidžia prognozuoti tikėtiną eismo įvykių skaičių tam tikrame kelyje ar kelio ruože bei vertinti eismo saugumą gerinančių priemonių įtaką avaringumui. Pagal apskaičiuotą kritinį avaringumo koeficientą homogeninėse kelių ruožų grupėse ir tikėtiną eismo įvykių rizikos faktorių Klaipėdos regiono keliuose išskirtos 6 sankryžos ir 8 ruožai išsamesniam analizavimui.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Misiūnienė, Dovilė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157146
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis