Magistralinio kelio A5 Kaunas−Marijampolė−Suvalkai ruožo nuo 0,00 km iki 95,00 km techninių projektinių sprendinių analizė bei įvertinimas
Abstract
Sparčiai didėjant žmonių mobilumui tarprūšiniu transportu ne išimtis ir kelių transporto infrastruktūros naujas kokybės poreikis eismo laidumui, saugumui bei patogumui. Didėjantys eismo srautai magistraliniuose keliuose, kurie yra TEN-T kelių tinklo dalis, reikalauja naujų sprendinių, kurie užtikrintų komfortišką važiavimą, siekiant suformuoti skirtingų ruožų plėtros strategiją ir planą. Atlikta magistralinio kelio A5 Kaunas−Marijampolė−Suvalkai esamų techninių sprendinių analizė, pastebėti trūkumai kurie daro įtaką kelio trasos planui ir efektyviam investicijų panaudojimui. Išnagrinėjus užsienio šalyse taikomą projektavimo praktiką ir pritaikius Lietuvos geografinei padėčiai gerosios praktikos sprendinius ruožui, kuris planuojamas rekonstruoti, būtų galima užtikrinti kelio statinio tarnavimo ilgaamžiškumą, ekonominį pagrindimą, racionalų inžinerinių saugumo priemonių parinkimą ir taikymą. Pagrįsti ir racionalūs sprendiniai modernizuojant esamą automobilių kelių tinklą pagerintų Lietuvos įvaizdį Europoje ir pasaulyje.