• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Magistralinio kelio A5 Kaunas−Marijampolė−Suvalkai ruožo nuo 0,00 km iki 95,00 km techninių projektinių sprendinių analizė bei įvertinimas

Thumbnail
Data
2017
Autorius
Ališauskas, Povilas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Sparčiai didėjant žmonių mobilumui tarprūšiniu transportu ne išimtis ir kelių transporto infrastruktūros naujas kokybės poreikis eismo laidumui, saugumui bei patogumui. Didėjantys eismo srautai magistraliniuose keliuose, kurie yra TEN-T kelių tinklo dalis, reikalauja naujų sprendinių, kurie užtikrintų komfortišką važiavimą, siekiant suformuoti skirtingų ruožų plėtros strategiją ir planą. Atlikta magistralinio kelio A5 Kaunas−Marijampolė−Suvalkai esamų techninių sprendinių analizė, pastebėti trūkumai kurie daro įtaką kelio trasos planui ir efektyviam investicijų panaudojimui. Išnagrinėjus užsienio šalyse taikomą projektavimo praktiką ir pritaikius Lietuvos geografinei padėčiai gerosios praktikos sprendinius ruožui, kuris planuojamas rekonstruoti, būtų galima užtikrinti kelio statinio tarnavimo ilgaamžiškumą, ekonominį pagrindimą, racionalų inžinerinių saugumo priemonių parinkimą ir taikymą. Pagrįsti ir racionalūs sprendiniai modernizuojant esamą automobilių kelių tinklą pagerintų Lietuvos įvaizdį Europoje ir pasaulyje.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Ališauskas, Povilas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157160
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis