• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Avaringumo analizė Lietuvos keliuose su žvyro danga

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
transportas-lt-018-022.pdf (290.6Kb)
Data
2012
Autorius
Mamčic, Stanislav
Sivilevičius, Henrikas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Atliekamas lengvojo automobilio padangos mechaninių savybių nustatymo eksperimentinis tyrimas. Eksperimento atlikimui buvo pasirinkta lengvojo automobilio padanga Continental ContiSportContact2 205/45R17. Padanga supjaustyta į ketvirčius, kiekvienas ketvirtis dar į mažesnes detales (bandinius – padangos protektoriaus, padangos šono), kurių kiekvienas dedamas į universalią tempimo mašiną Zwick/Roell Z100. Kiekvienas bandinys bandomas tris kartus penkiais skirtingais tempimo greičiais. Bandinių aukštis buvo 9 mm, o plotis 27 mm. Bendras bandymo plotas 243 mm2 . Nustatytas padangos protektoriaus išilginis tamprumo modulis 0,161 GPa, santykinis pailgėjimas tempiant 1 300 N jėga yra 9,7 mm, padangos protektoriaus skersinis tamprumo modulis 0,0922 GPa, santykinis pailgėjimas tempiant 1 340 N jėga yra 10,6 mm, padangos šono tamprumo modulis 0,126 GPa, santykinis pailgėjimas tempiant 1 380 N jėga yra 15,2 mm.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Mamčic, Stanislav
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157238
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis