• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientų kombinuotų vežimų transportinio aptarnavimo poreikių ekspertinis vertinimas

Thumbnail
View/Open
transportas-lt-196-200.pdf (269.4Kb)
Date
2012
Author
Simanavičius, Bernardas
Metadata
Show full item record
Abstract
Nagrinėjama klientų transportinio aptarnavimo problematika ir specifika, norint siūlyti klientui išskirtinai jam subalansuotą paslaugą. Transportinio poreikio reikalavimai, kuriuos formuoja ir įmonės veiklą diktuoja klientas priklauso nuo kliento supratimo, kokios paslaugos jam reikia ir būtent kokius reikalavimus jis kelia vežėjui. Sunku įvertinti, kokia šiuo metu situacija yra rinkoje, todėl klientų poreikius tiksliausiai gali apibrėžti ekspertai. Išskirti ir apžvelgti trys pagrindiniai veiksniai, kurie priverčia modeliuoti ir pritaikyti krovinio transportavimo organizavimą individualiai pagal klientą. Pateikti tam tikri duomenų ir dokumentų analizės duomenys iš darbo praktikos pagal klientų reakciją į paslaugą ir paslaugos kokybės aspektus svarbius klientui. Tyrimo rezultatų analizė turi parodyti nuo ko labiausiai priklauso, kokio krovinio vežimo organizavimo nori užsakovas. Pagal dirbamo darbo metu surinktus duomenis ir vadovo atsakymų analizė apibendrinu, kad paslaugos lygio nustatymas priklauso nuo kliento gabenamo krovinio pobudžio, vertės, skubos, transporto rušies, kuria gabenami kroviniai, bei transportavimo nuotolio.
Issue date (year)
2012
Author
Simanavičius, Bernardas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157288
Collections
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister